Tip van de Week
Wanneer of u of uw onderneming een derde inschakelt om een dienst te verlenen, zoals elektra- of schoonmaakwerkzaamheden, ontvangt u na afloop van de dienstverlening een factuur. Het kan voorkomen dat u het niet eens bent met de hoogte van de factuur, bijvoorbeeld omdat u de kwaliteit van de dienstverlening onvoldoende achtte of het niet eens bent met de opgegeven uren. Zorg dan dat u de werkbon niet ondertekent of zet daar een aantekening bij. Of, ook indien er geen werkbon is, laat zo snel mogelijk na de dienstverlening schriftelijk weten dat u klachten hebt. Klaagt u pas na ontvangst van de factuur of na een betalingsherinnering? Dan is de kans groot dat u te laat hebt geklaagd en dit zal ertoe leiden dat u de factuur moet betalen.
Maak kennis met onze specialisten
![Tiffany Overeinder](/sites/default/files/styles/tu_extensive_500x500/public/2021-09/TiffanyOvereinder_Profielfoto.jpg?itok=ENYpmnxh)
T. (Tiffany) Overeinder
Advocaat
![Nikki Mels-van Rijen](/sites/default/files/styles/tu_extensive_500x500/public/2021-09/NikkiMels-vanRijen_Profielfoto.jpg?itok=XK1xRQcB)
N.P.T. (Niki) Mels-van Rijen
Advocaat
![Olga Huisman](/sites/default/files/styles/tu_extensive_500x500/public/2022-02/Olga%20Huisman%20%28dichtbij%29.jpg?itok=etj_BTdd)
O. (Olga) Huisman
Advocaat
![René](/sites/default/files/styles/tu_extensive_500x500/public/2021-09/Rene%CC%81_Profielfoto.jpg?itok=Gj7YqNgd)
I.P. (René) de Groot
Advocaat | Partner