Tip van de Week
Als ondernemer bent u op zoek naar de beste manier om uw diensten en/of uw producten te promoten. Het inzetten van influencers, die bijvoorbeeld actief zijn op Instagram en/of TikTok, werkt voor bepaalde doelgroepen goed. Houd altijd in de gaten dat u de afspraken die u maakt met deze influencers goed vastlegt. Denk bijvoorbeeld aan de volgende punten: hoe vaak en waar moet de influencer iets posten? Moeten bepaalde targets per post worden behaald? Wat mag expliciet niet in de post naar voren komen, zoals bijvoorbeeld scheldwoorden? Mag de influencer ook rond dezelfde tijd posts maken om uw concurrenten te promoten? Voorkom problemen en leg de afspraken nauwkeurig vast in een influencerovereenkomst.
Maak kennis met onze specialisten
T. (Tiffany) Overeinder
Advocaat
N.P.T. (Niki) Mels-van Rijen
Advocaat
D.N.C. (Daniël) Doolaege
Advocaat | Partner
E.A.P. (Emma) Ficq
Advocaat
W. (Walla) al Jaboury
Advocaat